BoatBanter.com

BoatBanter.com (https://www.boatbanter.com/)
-   Cruising (https://www.boatbanter.com/cruising/)
-   -   LÃ¥n erbjudande mellan särskilt (https://www.boatbanter.com/cruising/175277-l%C3%A5n-erbjudande-mellan-s%C3%A4rskilt.html)

[email protected] July 19th 17 12:53 AM

Lån erbjudande mellan särskilt

Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 5 000 kr till 12 000 000 kr till någon som är seriös, ärlig och god moral vilja av detta lån. 3% i ränta år enligt den lånade summan, eftersom att vara synnerhet. Du kan betala tillbaka på 1 till 48 år högst enligt den lånade summan. Det är upp till dig att se till månatliga betalningar. Kontaktade mig via e-post som är följande: